Akut problem - spildevand?

Sådan gør du ved ledningsbrud, opstuvning, vand i kælderen eller i stueplan samt tanktømning

Ledningsbrud på egen grund

Ved ledningsbrud, opstuvning mv. på egen grund skal du kontakte en autoriseret kloakmester.

Bemærk: Undersøg om der står vand i din skelbrønd - ligger typisk ca. 2 meter fra skel. Hvis den er fyldt, er det renseanlægget, du skal kontakte på tlf.: 32 46 20 30 eller via e-mail: info@taarnbforsyning.dk. Er din skelbrønd derimod tom, er problemet på din egen matrikel, og du skal derfor kontakte et privat firma - udgiften ved dette afholde ikke af Tårnby Forsyning.

Ledningsbrud på en kloakledning i kommunen, eller er der opstuvning uden for din matrikel

Har du opdaget et ledningsbrud på en kloakledning i kommunen (for eksempel ved spildevand på vejen), eller er der opstuvning i kloakken uden for din egen matrikel, bedes du kontakte renseanlægget på tlf.: 32 46 20 30 eller via e-mail: info@taarnbyforsyning.dk

Kontakt til Tårnby Forsyning uden for åbningstiden

Udenfor åbningstiden kan du ringe til samme tlf.: 32 46 20 30, men trykke 3 i menuen.

Vand i kælderen

Har du haft vand i kælderen, skal du først og fremmest kontakte dit forsikringsselskab. Hvis du har fået ødelagt indbo, kan private firmaer hjælpe. Tårnby Forsyning har ikke ansvar for at fjerne vand fra kælderniveau, men vi vil gerne registrere, hvor der har været problemer. Send os derfor gerne en e-mail: info@taarnbyforsyning.dk

Vand i stueplan

Har du haft vand i stueplan, skal både Tårnby Forsyning og dit forsikringsselskab kontaktes.

Ved behov for akut tømning af tanke

Har du brug for en akut tømning, skal du bestille den på tlf.: 32 46 20 30 og taste 3 for spildevand og dernæst 2 for akut tømning.

  • Akut tømning af tanken sker indenfor 3 timer.
  • Almindelig tømning sker indenfor 3 hverdage.

Her finder du vores adresser samt telefon- og åbningstider